fredag 9 april 2010

Nerbäddad

Ligger ute nu, ganska kyligt men täcket är med ;-) Det är så friskt och skönt ute. Hör lite fåglar och katterna som sitter jämte mig, fast pipande andra sidan glasrutorna haha. Diesel ser lite bedjande ut och flörtar gärna lite extra när jag tittar på henne, "släpp ut mig" ber hon.



Idag när jag körde hem från jobbet blev jag väldigt sugen på att göra av med min bil och köpa mig en cabbe...!! Frågan är bara VAD för bil då... Medans jag funderar kanske jag kan få låna Joppes lite....;-) när det väl blir påställd. Jag får nog köra eeeen runda iaf.
Han kan ju köra mc, det kan ju inte jag. Kan och kan, jag får ju inte.
Jaja nu ska jag läsa lite. Mammas man kommer nog strax och hämtar housewives för äntligen har jag hunnit se det.
Om nån timma kommer Joppe och ikväll ska vi baka pizza - MUMS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥