söndag 18 april 2010

Tomt

Jisses så tyst och tomt här är... Bara jag och Thea hemma. Ingen som bråkas och kivas. Joppe och Max har åkt till Ängelholm, de ska kolla på Spitfigher eller vad det heter. Flygplan och så skulle de på nåt museum med flyggrejer med tro jag. Max är lycklig som fick följa med de stooora grabbarna ;-) Det va ju bra att de anordnade flygdagen här förra året, så de fick åka på detta idag!!
Jag och skruttan sitter och kollar på Disneydags. Vi ska slå in paketet och göra oss färdiga sen. Thea ska på kalas i ett par timmar till en dagiskompis. Jag ska passa på att handla lite och så ska jag ner och tina upp mig lite, fryser! Sen får vi se vad H & A med barn gör så sluter vi väl an till sällskapet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥