fredag 30 april 2010

Fortfarande Valborg...

Nu sover barnen sen en stund tillbaks, de somnade medans jag slamrade och höll på i köket när folket gått hem. De var aningens trötta!!
Det var trevligt sällskap och god mat. Barnen lekte och sprang ut och in och till grannarna. De hoppar studsmatta andra sidan häcken :-)
Sen satt vi och spelade kort!! Älskar det spelet. Det är nog nåt hitte-på-spel som Roger kommit på haha!! Men det roligaste var ju, att det var INTE JAG som spillde ut hela mitt glas utan Micke :-) Han bad så mkt om ursäkt medans Anna och jag tyckte det var skitkul, för det är standard annars att jag spiller...!!
Sen efter det var det färdigspelat för kortleken fick vi ju kasta. Han gjorde det säkert med flit för han tröttnade på att förlora hela tiden ;-)
Nu ligger jag i varm go säng och har gjort inpackning som jag ska sova med. Se om det hjälper på mitt torra hår.
Får nog se till att sova snart för imorn ska vi åka iväg efter frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥