lördag 1 maj 2010

Mysmorgon

Max har varit uppe ett par timmar, Thea sover fortfarande. Jag och Max har badat, tittat på Pippi och jag har försökt mig på mitt o Joppes V75.
Max har beställt mannagrynsgröt till frukost så det är igång nu. Själv tar jag grillat kött från igår och sallad!! Tycker inte om smörgås!!!!
När Thea har vaknat och vi är färdiga så ska vi åka ut mot Häradsbäck och hälsa på lillebror. Max vill åka 4-hjuling och hälsa på Ville.

Nu är det ju maj då och det är en ganska full månad... Det är många födelsedagar och annat skoj! Joppe och Thea, Joppes mamma och systerdotter fyller år. Sen har jag minst 4 vänner som fyller. Varenda helg är bokad tror jag... Å sista maj åker Joppsen iväg på jobb igen :-( Men imorn - då reser hem hem iaf!!!! Så han är hemma måndag förmiddag :-) SKÖNT!! Men nu kan jag inte sitta här o tänka massa framåt, bäst o bli klara så vi kan bege oss. En del stopp under dagen och många som ska hälsas på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥