måndag 31 maj 2010

#%\¥%#

Åå va jag hatar datorer och telefoner och all teknikskit!! Jag har ännu en gång försökt få till smileysar till blogpress men NEEE varför skulle jag lyckas?!? Å varför finns inte det i iphonen när det finns i vanliga telefoner???? Detta ska ju vara något liknande en dator men vem fan gjorde en dator utan smileys????GGRRR!!! Hatar manicker som bara strular!! ( Jaa jag kan väl erkänna att de inte strular det är bara jag som är helt jävla inkompetent på teknikskit!! ) Förbannade uppfinning......

1 kommentar:

  1. det finns plugin att använda till iphonen som heter Emoji plus - eller SMS smilies. bara att söka bland appar där står oxå hur man går tillväga för att aktivera den. annars fråga igen så skall jag försöka förklara utförligt. mvh maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥