onsdag 19 maj 2010

Kan inte släppa tanken...

Jag kan inte glömma gubben vi var hos i lördags när Hanna sjöng... VARFÖR tog han så många kort på oss, VAD ska han med dom till????? Tänk bara på högen med papper han hade i hallen, där va massa utskrivna kort!! Överst låg kort på en tanta när hon krälade och städade toaletten... Å på han själv med en diskborste i munnen......... Fan, en diskborste!!
Jag stod helt förstelnad och sa till Pia, KOLLA vilka gardiner och vilken hylla... Pia tittade på mig lite konstigt, då sneglade jag lite bakåt o då stod han ju där. Alltid lyckas jag göra bort mig på nåt vis, det är konstigt!!
Men va sjutton ska han med alla korten till, och filmade gjorde han ju med!!!

4 kommentarer:

  1. Vem var det ni var hos? Var ska bröllopet vara?

    SvaraRadera
  2. Nån som spelade in musik, i Älmhult. Bröllopet är i Stenbrohult.

    SvaraRadera
  3. Ok vad heter han el företaget menade jag? :) Nästa helg eller denna?

    SvaraRadera
  4. Minns inte vad han heter. Detta bröllopet är i juli.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥