fredag 21 maj 2010

Snacks

Nu har vi varit iväg. Jag har provat klänningar. Jag fastnade ju direkt för en svart och en rosa. Den svarta hade vid rosett och var till knäna, jättefin!! Den rosa var supersnygg med, lite smalare vid benen, döljer magen.
Det blir den rosa!! Fick t o m alla accessoarer med :-)


Armband, ring, halsband och örringar. Superfint!! Jag ska ha skinnjackan och pumps till. Usch, gillar inte sånt här. Jag passar väl inte i klänning... Men jag kanske får börja använda det lite mer så jag vänjer mig.

Nu kollar vi på "Så ska det låta". Å för en gång skull köpte vi choklad och chips, känns som det var ett tag sen. Efter det här blir det till att skriva ner ett A4 med allt vi inte får glömma... Eftersom vi har det mesta av sakerna vi har är hemma hos mig så ska vi åka dit när vi ätit frukost. Här är vi för den stora sängens skull :-) Vi sover ju bättre här!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥