söndag 23 maj 2010

Lugn kväll

Vi kom hem halv 2 och då beställde vi pizza. Sen har vi handlat och tvättat. Hämtade barnen och vi åkte till Ikea. Så lyckliga när de får vara i bollarna och leka. Vi köpte täcke till Thea, påslakan, lådor till förrådet där vi ska kasta pantflaskor pch tidningar. Krukor, mer förvaringsgrejer. Så nu har jag ställt iordning. Joppe är ute och kör med min bil, bromsarna kanske ligger på. Bilen som precis varit på service...

Barnen klipper gräs och maskrosor med sax. Deras kompis är här och när jag kom ut i blåsten huttrade jag och sa det va kallt. KALLT frågade han och tittade på mig haha. Men om det inte blåst så mkt hade det ju varit supervarmt!!
Vi ska vara ute ett tag till innan kvällsmat o säng. Sen blir det Wallander för mig och J :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥