måndag 24 maj 2010

Ny vecka

Vaknade med ett ryck när klockan ringde, va helt förvirrad. Frågade Joppe om det verkligen är måndag...
Skulle ju se Wallander igår men jag somnade ju mitt i filmen... I torsdags skulle vi se en film jag köpt som jag verkligen ville se, efter 20 min sov jag... Men då blev jag arg på mig själv att jag aldrig kan hålla ögonen öppna när jag verkligen ville se den!! I fredags tyckte jag vi skulle kolla på film för då VILLE jag sova ;-)

Max ringde sin morbror igår och de bestämde att Max ska sova hos honom på lördag. Han blev väldigt uppspelt för morbror har ju en överraskning som de ska göra :-)
Annars blir det en vecka med jobb, ledighet, kalas, mm. Men jag hoppas på att tiden går sakta tills söndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥