tisdag 18 maj 2010

ggrrr

Det blev ingen vårdcentral idag..... Vaknade och hade ingen teckning på mobilen. Har inte fortfarande... Pratade med 3 och de ska skicka ett nytt simkort för nu händer detta lite väl ofta kan jag tycka. Fan att man ska vara så beroende av telefon. Jag fick ett brev idag som jag verkligen hade behövt ringa ett samtal, men det gåååår ju inte!! Men nu skiter jag i vårdcentralen för denna veckan iaf!! För det finns ju inte en chans att jag kan få en tid på torsdag när jag ska till sjukgymnasten. Dit ska jag tidigt, så tidigt att jag får gå ner och betala när jag tränat färdigt. Å sitta DÄR och få en tid går ju inte, ne bäst att gå runt hörnet o ringa in isf. Så kanske de ringer när jag sitter i kassan haha.

Jag körde till farmor direkt och åt frukost där. Macka är såå mkt godare borta!! Hatar smörgås annars... Sen städade jag lite åt henne. Vi var och köpte växter, jag fick 2 tomatplantor. Å så fixade hon lite andra ärenden. Men nu är jag iaf hemma och jag ska ta och lägga mig på solsängen och vila en stund. Krypa ner under täcket, kanske slumra till lite :-)

Har ont i huvudet med igen så nu VILL det vila!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥