torsdag 20 maj 2010

Mellanlandat

Det va ju ett litet test att stiga upp tidigt o direkt träna... Nu är jag helt slut i mina armar... Men det är gjort!!
Tog det förbaskade blodtrycket som de hade bokat in NÄSTA torsdag... Jag satt ju med igår o sa att det var idag + att de bokat in ett 24-timmars som jag skulle gått runt med ett dygn o fört dagbok o läst av... Men så blev det inte!! Å sen är jag lite skeptisk när de gör det manuellt... Hade hellre haft apparat o sett resultatet själv!! Nu är det oxå gjort, bara att bocka av listan. Har duschat och druckit smoothie innan jag ska bege mig igen. -----> Mot frissan!!

Å ta mig tusan, jag hittade en glugg mellan frissan och jobb, för avkoppling. Så idag ska jag sola!! Har ju inte hunnit det än. Sista gången innan lördag. Nu är det dags att bege sig...

Måste ju bara meddela att sjukgymnasten skrattar åt mig och tycker jag har lite konstig kroppsuppfattning.... Undra varför.... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥