tisdag 13 april 2010

Phu

Nyduschad och insmord, skönt!! Har fått sommardäck på bilen och däcken pumpade medans jag la barnen och stod i duschen :-)
Jag är helt slut!! Skulle somna på studs om jag la mig ner... Men jag har inte bestämt mig än om jag ska se Housewifes eller inte. Jag ska ju ändå spela in det till mamma så då kan jag ju se det imorn eller nåt. För jag brukar ändå somna ifrån efter sista reklamen.... Å det är HOPPLÖST!!!
Kanske får Joppe att vara med på lite kort, Uno eller yatzy!? Han brukar inte vara så svårövertalad.
Imornbitti är det slut på ledigheten då ska vi upp tidigt. Imorn skulle det ju bli kanonväder och det passar bra!! Dels kan vi sitta ute på jobbet och sen hämtar jag barnen i hyfsad tid så vi hinner njuta av solen på eftermiddan med ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥