torsdag 12 augusti 2010

ÅSKAR

Ååå vad det är mysigt att ligga och lyssna på åskan. Det dånar friskt över havet!! Blixtrar förfullt. Regnet öser på taket. Fönstret är öppet. Tur jag har min älskling att krypa intill!! Annars hade det inte varit så jävla mysigt...!! Jag är ju skiträdd för åskan om jag är hemma själv, speciellt på natten!! Minns när jag bodde i min lägenhet på Sunnerbogatan. Det va jag och min lilla kisse Felix. När det åskade tog han honom under armen och knallade bort till Hanna och Henke som bodde 2 hus bort. Det va tider det... Undra vad hon hade sagt om jag hade kommit med barnen nu mitt i natten!?

Ikväll har vi grillat revben, å vad gott det är när vi honungsmarinerar det!! Annars har vi inte gjort så mkt ikväll, pratat och pratat. Lyssnat på regn.
Vi har bokat biljetter till bion imorn :-)

Men nu ska jag burra in mig i Joppe, släcka lampan och bara lyssna. Undra om jag kommer somna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥