onsdag 25 augusti 2010

HOME SWEET HOME

Nu har jag gjort min förflyttning för idag känns det som. Nackdelen med Sunnerbo är ju att det är så lyhört, jag vaknade av grannen unders väckarklocka... Men det gjorde inget, jag skjussade Joppe till jobbet, i regnet. Så nu är jag hemma. Dricker mitt honungsvatten och så ska jag ringa och sjukanmäla mig. Inatt har jag iaf sovit hyfsat. Vaknat ett par ggr att jag haft så jäkla ont när jag sväljer. Idag ska jag inte göra ett skit, jo VILA!! Jag måste vila. Hade behövt ringa vårdcentralen och höra med mina leder. De borde nog kolla. Fast undra om jag ska göra det nu när jag är sjuk, då har jag ju ont överallt!? Jisses som jag ser ut när jag ska gå nerför en trappa, ser ut som en halt höna. Känner mig som en åtminstonde.
Nu ska räkningarna betalas...

2 kommentarer:

  1. ja ta det nu lungt o spring inte runt o gör en massa...då kommer jag o skäller på dig=)

    SvaraRadera
  2. Men det är ju så svååårt!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥