måndag 16 augusti 2010

FÄRGA ELLER INTE FÄRGA...

-Det är frågan... Igår var jag och köpte hårfärg, jag saknar ju min gamla hederliga hårfärg. Nja, de gråa slingorna klarar jag ju mig utan!! Men det börjar bli en ganska stor utväxt nu. Samtidigt har jag vant mig vid de såkallade slingorna som blev på tok för mkt för vanliga slingor!! Jag vet inte alls när jag ska göra det. Men det är ju ett stort världsproblem jag har då haha. NE, NU vet jag!! När jag ringt det där avgörande samtalet imorn och innan jag ska göra det då, DÅ ska jag färga det :-) Sådärja då va det klart... ;-)

Idag är det ju måndag igen... Men en BRA måndag eftersom barnen kom HIT, men måndagar går ju inte smärtfritt förbi likförbannat... Men jag fick sagt sanningens ord iallafall!!! HA!! Å den meningen står jag för till 110%

Men nu skiter jag i det!! Mitt liv går vidare och denna veckan med kärlek och glädje till dom som förtjänar det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥