tisdag 10 augusti 2010

DUM OCH ÄNNU DUMMARE

Joppe håller på att bli dålig. Han är frusen och går på Alvedon. Fatta va tråkigt om han är sjuk imon, va fan ska jag hitta på här ute hela dan då!?!?? Kommer ju dö av rastlöshet!! Tänk om han inte ens orkar spela kort... Vi fördrev tiden med lite spelande innan.
För första gången vill han krypa ner i sängen tidigt, så nu kollar vi på film. "Dum och ännu dummare".
Jag får väl också försöka sätta mig in i filmen...

Nehe, nu sover han... Tvn stängdes av och jag få väl läsa en stund istället.

Usch, idag har det varit begravning för D.B han blev bara 29år. Jag skänkte dig en tanke!! Nu får jag aldrig köra din bil nån mer gång och inte hann jag få skivan bränd heller... Men tror att en bror ska kunna hjälpa mig hitta den speciella låten. Nr 12 på skivan i din bil ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥