söndag 29 augusti 2010

MÄTT!!!

Nu har vi kommit hem från Gungekulla gods. Vi åt, åt och åt.
TACK så mycket det var jättegott!!!

Nu ska jag skriva ner handlarlista. Ska va hemma från jobbet imorn med, men kylskåpet behövs likförbannat fyllas på!! Barnen kommer på eftermiddan så jag hoppas jag piggnar till ordentligt imorn.
Jag måste inom Apoteket och köpa Descutansvamp. Det ska tydligen döda alla bakterier. Jag ska ha det till om nån vecka men ska köpa det redan imorn. Kanske jag kan tvätta bort mina sjuka bacillusker, risken är väl att jag försvinner hela jag ;-)

Jag tyckte det va rätt kul innan. Brorsan hade läst här att "någon" hade blivit fälld av katten hemma hos mig i fredags. Å så var det han själv hahaha!! Där fick han förklarat för sig varför han skrapat sig på både axeln och armbågen. Jaja, de därra minnesluckorna är inte så bra. Tur det nästan alltid finns nån som kan påminna en vad som hänt.

OJ, Joppe står och sorterar glas. Det va inte det lilla ölglaset han hittade...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥