måndag 30 augusti 2010

SUDDIGA ÖGON

Jag ser knappt nånting. Hoho, var e jag!? DONK, så går jag väl in i en dörr... Ne, det är bäst att ligga still i sängen när jag har tagit ögonkräm. Brorsans tjej har precis haft ögoninflammation så hon hade kräm så jag fick den, TACK!!

Barnen har sprungit runt som galningar här ute och lekt. Grannbarnen var ute allihop. Så när det var sovdags sov de inom 5 minuter.

Imorn ska de till dagis lagom till frukost sen ska de vara där Max 2 timmar. Det beror ju på hur lång tid undersökningen kommer ta... Det ska säkert undersökas och ta blodprov.... Å hållas på. Jag ska ju ha en remiss för mina förbannade utslag med!! Nu får det fan va nog. Jag ha haft de i 1,5 år snart och inga penciliner hjälper!! Sist jag va där sa doktorn att detta är det sista vi kan prova för de andra tål inte dina njurar!! Så nu har jag tröttnat.

Men nu ska jag snart försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥