onsdag 27 april 2011

BOMBEN SLÅR SNART NER

Idag har hitlermamman varit framme, kan man säga så? Nu ska det bli ordning och reda!! De har jäkla fått plocka undan varenda pinal efter sig och sen får det bli inomhus!! Här har varit lip, skrik och svordomar. Granntjejen, en liten, har varit här och kollat läget och tyckte det va spännande med arga barn. Jag varnade pappan, tittade på honom och sa vänta bara tills hon blir 6år. Men hon kunde visst redan hon med ;-)

Jag har skruvat bort Max stödhjul. Nu är han stor nog att lära sig cykla, men han va lite feg. Övning ger färdighet. Nedå, han lär sig när han är redo men borta är de iallafall.


Det är bara traktorn som gäller nu ;-)

Det har åskat endel här i eftermiddag. Synd att det blir så kallt. Annars är det rätt mysigt.

Jag va ute på en joggingtur idag igen :-) Det gick ju riktigt bra!! Även om jag fick asont i vaderna och i benhinnerna, men jag kämpade på. Thea cyklade hela rundan. Sen sa hon mamma, idag har vi inte åkt bil en enda gång, bara cyklat.... Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥