måndag 11 april 2011

PAPPER....

Pappershögar över hela bordet. Fy fan. Jag är allergisk mot papper, saknas bara röda ögon, nässelutslag och andningssvårigheter. Jag har sorterat papperna som ska in om mitt lån men det saknas fortfarande ett par till. Jag fick deklarationen idag och den stämmer ju knappast. Har de ingen koll? Eller gick det inte rätt till vid en överskrivning av hus? Men den är iaf positiv i slutändan så jag ska ju inte klaga ;-)
Men en dag måste det väl ta slut med papper??? Eller, kanske inte... Jag samlar mina på hög och skuffar undan dom. Sen ser jag högen nångång då och då och så får jag ont i magen. Eller så kastar jag ner de i en låda och mosar och trycker för att de ska få plats och sen ha jag ingen aaaaaning om vart de ligger eller om de ens finns överhuvudtaget. Det finns viss risk att de är kastade. Det undrades över ett viktigt papper innan så jag har svart på vitt imorn när jag ringer Skatteverket. Men det kan jag inte minnas att jag fått överhuvudtaget... Men kan de schabbla till det efter så här lång tid, hur ska då jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥