tisdag 12 april 2011

MAR"DRÖM"

Jag har sovit riktigt uselt från kl 3. Först hostade Max och sen hörde jag altandörren... Den inglasade dörren. Det hörs ju när den "rullas" upp. Joppe säger att jag är knäpp och att det inte är den som låter. Nehe, men va fan är det då? För det är den som öppnas!! Jag hörde den två ggr inatt och ha legat på helspänn. Tog upp telefonen och hade den jämte mig. Jag lyssnade på minsta lilla ljud och vågade knappt andas. När det blev ljust ute, DÅ somnade jag. Vaknade totalt genomsvett några minuter senare när klockan ringde... Undra om inte Thea önskar sig brännbollsgrejer när hon fyller år. Så kan jag förvara bacebollträt under kudden när vi inte spelar ;-)

Nu ska vi snart bege oss. Dags för rehabgruppen att träffas. Det är kul, men jobbigt att träffas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥