torsdag 12 januari 2012

LAGOM MÖRBULTAD

1,5 timme gym
45 min core
5,4km löpning

Någon som kan förstå att jag känner mig lite smått mörbultad? Träffade P på gymmet kl 10. Då hade vi båda sett att det va ett core-pass kl 12 och vi blev ju lite sugna, jag har aldrig testat det innan. Men först körde vi ett bra pass med överkropp på gymmet. Sen in på core, nja, det va kanske inget för mig, eller så är det just det jag behöver! Lite lagom svettig och känningar i armarna efter gymmet cyklade jag hem. Blåst och regn gav bra med motstånd. Åt lite sen gav jag mig ut på en joggingrunda på 5,4km. Regn och blåst! Det blev ännu mera motstånd men nu känner jag iallafall att jag använt hela kroppen! Imron blir det en powerwalk på sin höjd, kroppen ska få vila, stackarn att chocka den på detta viset ;-) Men kroppen är ju till för att användas.

Ikväll ska jag slänga mig i soffan och kolla på Biggest Looser, trodde det va en gång i veckan men så va det visst inte :-)

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥