söndag 22 januari 2012

VI BJÖD IN OSS

Där va den dagen gången... Den kom och försvann ungefär lika fort. Vi va ute och gick en runda i det härliga vädret. Varenda pulkabacke va full med barn :-) Å imorn kommer barnen, jihooo, va jag längtat!! Två veckor har de varit borta. Två veckor för länge!! Men imorn är det kramkalas på hög nivå.
Iallafall, i eftermiddags bjöd vi in oss i Loshult på lite kortspel. Alltid lika trevligt, och det blir ju inte sämre när jag och A vinner ;-) Sen va vi tvugna att handla upp allt till kyl och frys innan vi körde hem. Å nu är det dags att sooooova, åtminstone 3 timmar hade jag tänkt. Jag har ju haft nedräkning tills jag ska lägga mig, från det jag steg upp imorse... La mig 21 så snart kan jag nog sova ;-)
Hörs imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥