tisdag 10 januari 2012

PÅVÄG TILL GYMMET

Idag ska det alltså ske... Jag ska till gymmet... Jag har ju som sagt, aldrig tränat på ett gym tidigare. Men nu ska det göras. Tanken slog mig innan att jag skulle ringa och sjukanmäla mig. Men äsch, lika bra att få det gjort!! Så kan jag ju få veta vart det ligger så kan jag kaaaaanske om ifall att jag skulle vilja, gå dit själv sen. Tro knappast det men som sagt, om ifall att... Inte bara det, ikväll ska jag med sambon och hans kompis till gymmet där, sen - på torsdag, då ska jag och P till ett annat gym. Så då har jag ju provat två ställe. De ni ;-) Fast det är nog mest mot mig själv, så de jag, haha. Mer än jag trodde om mig själv. Jag kommer inte kunna röra mig, men idag kanske jag inte ska ta i allt jag kan för imorn ska jag ju på spinning så det vore ju en fördel om jag kan röra mig. Men på torsdag, då ska jag ge allt och lite till!! Jag ska inte kunna röra mig efter det. Så om vi nu ska på bio på fredag, ska sambon få knuffa ner mig i en biostol och sen får han väl dra upp mig... Här görs ju inget halvdant, det är allt eller inget.

Nehepp, bäst att jag beger mig, jag kan ju inte komma försent. Jag ska ju ta en promenix till uppvärmning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥