tisdag 17 januari 2012

MER DÖD ÄN LEVANDE

Ligger i soffan och får massa kli :-) Jag älskar att få kli på fötter, ben, rygg och armar!

Vilken dag det blev, jag har typ inte gjort ett skit. Jag joggade iväg och i stort sett plågade mig igenom 13 km. Men jag klarade det. Det är nog tungt nu när jag inte sover + att jag fick lite tungt att andas. Sen när jag duschade blev jag yr och fick kramp. Det är ett tag sen nu men muskeln under revbenen typ hoppar upp ovanför revbenen och krampar. Det gör förbannat ont men ser rätt kul ut när det släpper. Efter det va det bara att gå och lägga mig. Hade både hårinpackning och ansiktsmask på. Sov i 2 timmar och vaknade lagom till Joppe kom hem. Middag och handlat, det är vad vi gjort ikväll.

Snart ska jag väl bli människa igen. Måste bara komma in i nån bra sovrutin. Det blir lite dumt att sova ett par timmar på kvällen, jobba, sova ett par timmar till. Fattar inte varför jag inte sover längre på förmiddagen. Men men. Hoppas på bättre tur imorn ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥