måndag 16 januari 2012

VARVA NER!!

Shit, sen jag vaknade 10 har det gått i ett. Sitter nu på vårdcentralen och är så illa tvungen att varva ner för det ska kollas blodtryck.
Jag har sovit sämre än sämst. Ett par hackiga timmar innan jobbet och då vaknade jag med jämna mellanrum. Sen 13 mil i skogen och sen försöka sova några timmar som gick sådär :-( Imorn ska jag ta en tablett och gömma telefonen i ett annat rum (ljudlös är sönder) och så ska jag sova!!
Idag har jag ringt massa samtal och har ändå något kvar. Det mesta är fixat och allt känns ok. Fattas bara att blodtrycket är i höjden och pillerna får plockas fram igen...

Hoppas ni får en bra dag alla där ute. Jag ska köra ut till min farmor så fort jag är klar här. Få middagen serverad och hjälpa henne att bära saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥