lördag 26 maj 2012

BABYFOOT OCH DETEKTIVER

Nu har jag suttit i två timmar med denna smörjan på fötterna. Om några dagar kommer jag börja fjälla bort mitt skinn och bli så leeeen och fiiin om fötterna☺ Passade på att peela och lägga en lermask i ansiktet med, där är jag mer tveksam att det hjälper...

Idag har vännerna från Loshult varit här, de har firat Theas födelsedag. De fick tacos och kladdkaka. Å öl. Å spela kanasta. Det är alltid lika trevligt att umgås med dom♥

Granntjejen och våra barn har lekt detektiver ikväll. Någon har varit inne hos grannarna och målat på deras studsmatta och på deras trädgårdsmöbler. De hittade en hårklämma och en gul tavelkrita som sabotören glömt där inne. Men vem gör så? Sabotören lär ju ha varit där inne en stund och mamman i huset har varit hemma hela dagen utan att ha sett något...

2 kommentarer:

  1. Vill med testa det! Ska bli kul att se vad du tyckte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gjorde detta förra året med och blev supernöjd!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥