torsdag 31 maj 2012

HELDAGSUTFLYKT

Nu ska jag bara fixa mig klar sen ska jag bege mig till Ryd. Klabbe ska vara hos sin morfar, jag byter ut honom mot pappas sambo☺ Vi ska hälsa på "syrran". Jag har ingen syster men fick ju en på köpet när pappa träffade sin sambo och sen vi bytte telefonnummer så har hon alltid hetat syrran i telefonen. Men jag visste ju vem hon var innan de träffades, vi har ju gått på samma skola.

Vi har en bit att åka så vi ska ha med oss fika och stanna på vägen. Innan syrran slutar jobba så ska vi gå på köpcentret en stund. Joppe tyckte det blev en riktig pensionärsresa haha. Men det ska bli väldigt kul att se hur hon bor och hur hon har det♥

2 kommentarer:

  1. Oj så underbart med en syrra på köpet :)

    Hoppas du får en fin dag Lotte

    Kram

    Ida&Nike

    SvaraRadera
  2. och jag fick en extra dotter det är inte helt fel det heller!!!Tack för en jättetrevlig dag!!Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥