onsdag 30 maj 2012

ONSDAG

Det luktar så gott ute vid syrénbusken i trädgården☺

Sängkläderna är i tvättmaskinen och det ska städas idag. Måste sortera undan allt skit vid datan. Det är räkningar, kamera, hundförsäkringspapper, deklaration, dataspel, block, kataloger, bankdosor i en salig röra... Men det är ju så förbaskat tråkigt att sortera papper! Men bara jag får bort det här ifrån så lägger jag papperna bland de andra, i en låda.... När lådan inte går att stänga sen, då är det dags att sätta in allt i pärmen. Bara jag slipper se skiten så är det OK☺

Igår firade vi Joppes mamma som fyllde år. Hon älskar choklad i alla dess former. Till kaffet hade hon gjort en maffig chokladkaka/tårta. Supergod men såå mäktig. Jag hade ont i magen hela kvällen, fick det efter löpningen. Men jag satt med Joppes systerdotter och kollade på Pippi så jag kunde vila lite samtidigt☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥