lördag 12 maj 2012

FÖDELSEDAGSFIRANDE

Hela förmiddagen har vi fixat och donat. Joppe och Thea har firat sina födelsedagar idag. Vi har gjort exotisk planka, pastasallad, kyckling mm. Jag la ju kycklingen i marinad igår och jag vet inte hur många gånger jag sa Va faaan är det som luktar så illa? Det va ju marinaden. Men när den väl var klar så var kycklingen huuur god som helst!! Det kommer vi göra fler gånger. Men då ska jag inte vara i köket så mycket som jag varit detta dygnet☺
Thea är verkligen hur nöjd som helst över sina presenter som hon fick idag♥
Det har cyklats och cyklats och cyklats. Även om den är lite stor så är hon verkligen överlycklig☺
Max tyckte med att det var kanon, han kunde ju ta den andra cyklen och trampa rundor på. Den är ju lite större än den han har, Sen tror jag han älskar färgen☺
Jordgubbstårta och mazariner till efterrätt.
Max plockade fram skidhjälmen och med ens så förvandlades hans cykel till motorcykel och han bytte namn till Mattias. Alltid när de leker ska han heta Mattias, efter sin mormors mans son☺

1 kommentar:

  1. Jag glömde varna er för lukten... Men det var ju tur att ni tyckte om smaken iaf.. / Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥