onsdag 16 maj 2012

ONSDAG 16 MAJ

Här bland gräs och ogräs spenderade jag ett par timmar igår. Jag är långt ifrån klar men det kommer.
Långhelg på ingång, för en del iallafall. Vi har lite roliga, härliga saker inplanerade.
Jag har varit och bebisgosat lite idag♥

Vädret var ju så ruggit ett tag och jag saknar verkligen lite sol och värme. Jag frös så jag åkte ner och solade en stund och sen sprang jag 1,1 mil. Nu är jag så godissugen så ikväll ska jag ner och köpa lite lösgodis. I måttliga mängder!! Det har ju en tendens att alltid bli nära ett kilo godis när jag handlar...

Denna veckan har jag sprungit 33 kilometer så imorn är det tränings-stopp! Måste vila med☺ Det blir nog bara en träningsdag till denna veckan så mer vila bli´re.
Vi ska se om vi hittar ett långt rep till Klabbe. Han behöver det när vi ska iväg, då får han lite mer frihet☺

Idag va min lilla stora tjej i tidningen, hon fyller ju 7år imorn♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥