måndag 7 maj 2012

FÖRÄLDRARFIKA, PLI PÅ HUNDEN OCH VINST

Kväll igen☺ Dagen har verkligen bara swischat förbi. Vi hade det jättemysigt idag på förskolan, jag och Max. Han visade allt och sen fikade vi. Klart att alla barnen verkligen vill passa på att visa sina föräldrar vad de hittat på och deras nya saker, för hur många föräldrar följer med barnen in annars? Jag tycker det är jättebra att de har föräldrarfika nångång då och då.
Sen hämtade vi hem Thea och så satt vi på baksidan och spelade Uno. Det är verkligen Theas favoritspel!! När kvällen närmade sig dök kompisarna upp en efter en så då var de roligare.

Jag har varit iväg ikväll och fixat lite. Träffat trevliga människor och så har jag fått mig en liten tankeställare. Jag ska nog få riktig pli på den här hunden, om jag bara ger honom lite extra tid. Jodå, det ska gå! Han är ju visserligen världens snällaste men det finns en situation där vi måste få ner honom på jorden. Å det ska jag lyckas med♥

Åh, nu har jag haft tur igen haha. Förra veckan vann jag ju ett par filmer och nu har jag vunnit ett fika-kit från MER, så nu ska jag överraska barnen med en picknick så fort grejerna kommer☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥