lördag 17 oktober 2015

HUR TÄNKTE JAG

Lite fel i tiden känns det som, en fin vårig bukett med tulpaner☺

Nybadade, litet barn nattat, mannen vid tvn och jag vid mina miljoner kort! Nu har jag fått rätt på alla i tiden så nu, äntligen, ska resten "bara" in i albumen och skrivas till. Sen ska jag framkalla från augusti 2013 tills idag.... Snart är jag ju ifatt ;-) Men hur fan har jag tänkt? Jag hittade kort från vi va i Vimmerby och du skulle ju kunna se hela Emil-föreställningen genom att titta på korten!! Helt sjukt, va ska jag med alla dom korten till? Jag har slängt rätt mkt kort redan som varit onödiga eller onödigt många. Imorn ska jag visa korthögen från bröllopet.... Jisses, att jag inte gjorde en fotobok från början om det, för alla dom korten tar väl upp 2 album..... Tur jag sätter in i barnens album med. Sen hade jag tänkt sätta upp lite från bröllopet i trappan. 

Idag va Linus ute och jagade och när jag och Tuva sovit förmiddag tog vi och cyklade in till byn. Hon har inte åkt cykel så långt innan men tyckte det va riktigt spännande. Tog 30 min exakt att cykla till kusinen. Fick en svartvinbärscider som va riktigt god. Svartvinbärssaft är den enda saften som jag verkligen gillar (förutom fläder-jordgubb) så det kunde ju bara inte va fel med en cider i svartvinbär ;-) Linus plockade upp oss när han va klar i skogen så köpte vi hem mat. Nu ser jag fram emot att få sova en hel natt o imorn är det ju - jakt...igen. Jag vill oxå! Men Tuva kan inte riktigt hänga med i bärselen hela dagen. Nästa år, dååååå ska jag med ut i skogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥