torsdag 29 oktober 2015

JAG FLYTTAR!!

Nu har jag tröttnat på att hålla på och testa olika appar, leta efter en mejl på blogger så att jag kan fråga de om hjälp (hittar ingen någonstans) och att saker inte fungerar. Jag har bloggat här i 5,5 år och hade inte tänkt sluta men vad ska jag göra? Jag har inte tiden (eller prioritering) att sätta mig vid datan och skriva. Jag vill kunna skriva när jag känner för det och vart jag än är. Hur svårt ska det vara att hitta en mejl och få lite hjälp? Skrev till Samsung men de hade ingen speciell app för blogspot och den appen som jag läst att många andra använder, funkar inte till blogspot :-( Till iPhone funkade det perfekt men jag vill inte byta tillbaka för kameran går ju inte ens att jämföra! Så mitt alternativ blir att byta bloggportal, men vilken ska jag välja? Funderar på 2 olika men får se. Har ni några förslag?

5 kommentarer:

  1. Kan du inte bara logga in på hemsidan? :( <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä för gör jag det på paddan eller telefonen kan jag inte ladda upp bilder :-(

      Radera
    2. Jaha :( funkar på blogg.se både hemsida och app <3

      Radera
  2. Jag bloggar också från blogspot och lyckas inte heller via appen. Jag går in via internet och bloggar därifrån. Då blir det precis som från datorn. Funkar för mig iaf. :)

    SvaraRadera
  3. Vart flyttar du då?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥