tisdag 6 oktober 2015

RABATT!

Haha vart kom förra inlägget ifrån? Det är ju nån månad gammalt.... Spöket har varit framme och publicerat det igen ;-)
Den 4 oktober förra året togs denna bilden :-) Då hade vi varit ute och jagat. Sen va vi på sjukhuset den 6e oktober och hade det funnits plats så hade jag blivit igångsatt då, men vi fick komma tillbaks dagen efter..... Sååååå imorgon har vi en liten ettåring i huset. Helt otroligt vad tiden går!

Men vet ni, nu - tills imorn, onsdag, kl 13.00 har ni 26% på ALLT Love Forevers hemsida om ni beställer via mig :-) Ni kan även gå in på min Facebook (sök Love Forever at Home, Lotte Älmhult) och titta på kläderna och beställa. Men det är snabba puckar som gäller :-)
Bilderna är från hemsidan.
Jag älskar den här - Palermo, tyvärr är inte den jag har på min stång i min storlek, men jag har den här; 
Å den bär jag ofta (med ett linne under). Byxorna är förresten redan ett bra pris på och nu -26% så har du funderat på de tidigare? PASSA PÅ!
Kika in på hemsidan vettja och släng iväg ett mejl om du hottar något intressant (lovar - finns massor!)
charlotte.magnusson@loveforever.s
Det går att betala med både kort och faktura!
Bor du nära och vill känna/testa plagg du sett? Bara hör av dig och kom och se de live! Det fixar vi :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥