lördag 24 september 2016

EFTER STORMEN KOMMER LUGNET ;-)

Phu, kväll och ett glas rödvin till matlagningen! Vilken dag, jag har alltid sagt att jag kommer fått en hjärtinfarkt innan jag fyller 35 men nu får jag ändra det tills jag fyller 40 ;-) Jag stressar ihjäl mig känns det som! Men varför? Jag måste varva ner!!
Idag har jag haft barn som tjatat på mig typ halva dagen sen lämnade jag ett hos min kusin, ett hos grannen och sen åkte jag, mannen, Tuva och Jäger ut i skogen. Vi gick vid åtlen och i skogen och bara tog det lugnt.
 Det va fler än vi som tyckte det va mysigt :-)
 Vi lekte och tyckte det va allmänt rogivande!
Nu har vi ett barn som sover borta inatt och ett som har kompis här för övernattning. Lugnt och skönt är här just nu då de sitter uppe och donar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥