onsdag 14 september 2016

SÖKER EN LIIITEN CYKEL

Morn! Igår la jag ut en annons om att jag söker en 10" barncykel men fick svar från en som hade en 12" som kommer med den till jobbet idag. Cykeln va sååå fin så jag vill ändå prova ;-) Tuva fyller ju år om några veckor och vi va inne på en springcykel men så pratade jag med hennes pedagoger om detta och de tyckte att vi ska köpa en riktig cykel för det fixar hon! What? Hon fyller två! Då hade en annan berömt Tuva imorse när jag lämnade henne, hur duktig hon är både när hon pratar och allt hon kan själv, klä på sig mm. Så de tror att hon fixar att cykla på en vanlig, ja med stödhjul då haha. Men hon är ju rätt liten så jag tror ändå 12" blir för stort men som sagt, vi ska prova ikväll :-)
 När vi kom hem igår så låg Tuva ute i lekstugan och målade ;-)
Lilla spexer❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥