fredag 2 september 2016

PIPPI, SPYA, MAT OCH STEG

Imorse när vi skulle till förskolan så ville Tuva vara som Pippi, hon älskar Pippi! Jag köpte en hoodie med dragkedja till henne och det va Pippi på ena bröstet så den skulle hon ha idag sen ville hon ha 2 tofsar på sidorna. Sååå gulligt på henne :-) Jag va tvungen att skicka ett kort till Linus.

Efter mellanmålet idag så började jag må sjukt illa. Efter 1.5 timme kunde jag inte hålla mig längre, jag fick kasta jackan, springa ut från grinden på baksidan och över spåret och in i skogen och spy! Trevligt va? Det har hänt förr, jag har sagt det förr - jag klarar mig inte utan mat! Idag har jag ätit lite för lite och så drack jag kaffe till mellanmålet och då blir det inte bra. Jag ska köpa knäckebröd och sätta i skåpet, jag har alltid macka med mig till både frukost och mellanmål men behöver mer. Å möjligtvis något annat.
Jaja, jag vet ju att efteråt mår jag bra igen men den jag jobbar parallellt med tog stängningen istället. Det handlade bara om en kvart innan jag skulle sluta. Så jag va inne och köpte kinamat innan jag körde hem.
Himlans gott :-) Fast jag tycker nästan Thai är godare.

Sen har jag varit ute och gått med hundarna
 Ett tag hade jag stegat förbi motståndaren men nu såg jag att jag va 2a igen... Men imorn! Då jäklar. Jag ska gå minst 30 000 steg, idag är jag uppe i 26 468....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥