söndag 27 november 2016

JAKT I SKÅNE

Hej i solskenet😊 Hoppas ni har lika fint väder så här 1a advent. Det saknas bara lite snö... Vi är påväg till en julmarknad på Borgeby slott så jag hoppas vi får lite julkänslor.
 Bruno hade jag ju och gick med och han fick fart på 2 grisar och 3 rådjur som jag såg men sen hörde jag att han hittade mer.
 Älskar det här! Men jag måste ju säga att efter förra gången när grisarna sprang mot mig så har jag blivit lite rädd... Jag va väldigt försiktig när vi va i det täta med massa björnbär då stod jag vid ett träd och väntade in Bruno när han jobbade.
Det blev 22 vilt skjutit varav en brokig gris. Jag har aldrig sett en fläckig "på riktigt" innan.
Det va en trevlig jakt även denna gång😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥