lördag 12 november 2016

SHOPPINGTOKIG TJEJ☺

Imorse när vi åkte till Maxi så kom samma reaktion som alltid från Tuva, så fort vi svänger in på parkeringen säger hon Waow, handla handla sen klappar hon händerna☺ Väl inne på Maxi blir hon överlycklig när hon ser tomtarna och stjärnorna så säger hon Tuva tycker om tomtar och stjärnan. Jag kan ju se framför mig hur jag inte kommer få julpynta för mig själv nästa helg hahaha. Å tänk att ta med henne in på Ullared en dag, jag berättade för henne att jag och Max ska iväg och handla nästa helg och då ville hon genast följa med. Men jag sa att hon får hjälpa oss och plocka upp tomtarna istället☺
Jag tog en långdusch med peeling och hårinpackning. Här ifrån köper jag min inpackning precis som alla mina hårprodukter. Första gången jag använde denna tänkte jag a l d r i g mer! Det såg ju ut som om jag inte duschat på en vecka efteråt.... Men då smorde jag in hela huvudet med den men efter det så kör jag bara i längderna + att jag sköljer ur den noga! Så nu är jag jättenöjd med den☺ Så detta är ett tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥