lördag 14 november 2020

LUGNA DAGAR

Phu, jag är helt slut för idag har jag inte vilat middag😅 Jag har varit hemma i över 2 veckor nu och vilat en gång nästan varje dag och det är ju sååå skönt. Jag har vabbat men nu har jag sjukskrivit mig själv de sista dagarna innan jag ska till Lund. Jag har gjort coronatest så där är jag safe och jag vill verkligen inte bli sjuk tills jag ska ner så jag håller mig inom min radie här haha. 

Igår var jag dock på ett möte med Max förra mentor (han bytte klass) för det var ett "lära-känna-samtal" men jag lyckades inte få ner teams för vi skulle ha det digitalt egentligen. Oliver lekte med sin mormor innan vi åkte hem igen. Lagom till mannen slutade jobba så hade vi en tid att hämta våra matkassar så jag passade på att springa in till maxi och jag hade Tuva med mig på cykel så vi kastade in påsarna och mannen körde hem medan jag och Tuva tog oss hem genom våra fötter igen🙂 Det är kul att hon gillar att cykla och vill cykla långt för hon följer gärna med mig. Idag tog vi en runda på 8.5km och imorn är det ju dags för min långrunda och jag hade gärna sprungit själv för jag vill lyssna på min podd som kommer med nytt avsnitt men den kan jag ju lyssna på när jag ligger i Lund, då har jag ju lite tid att fördriva😉

Hästtjejen fick klappa den sällskapssjuka killen längs vägen. Han kommer alltid fram och vill kela med Tuva❤

3 kommentarer:

  1. Jisses vad hon växer 🥰
    Vill träffa er men nu vågar man ju inte träffa någon knappt 😥
    Älskar er alla 💓💓💓

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina biler på Tuva. Härliga du så mycket du kan springa.
    Åh ja snart dags för din operation. Önskar dig så mycket lycka till när den dagen kommer.
    Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥