fredag 20 november 2020

SNOPET

 Alltså.... Jag är hemma igen. Det blev lite snopet för operationen sköts fram och sköts fram för det kom 2 akutfall och sen kom de och sa att det inte blev någon alls.... Ändå var jag påväg ner 2ggr och de hade stuckit mig 6-7ggr i armar men inte kommit åt. Jag fick ett nytt datum och sen kom svärmor snäll som hon är och hämtade mig och körde hem mig. Det känns fortfarande konstigt men det förde ju något gott med sig - jag kan vara hemma med de små nästa vecka när Tuva ska gå i skolan på distans så mannen kan jobba sin sista vecka på nuvarande jobbet. Vi kommer hinna baka lussebullar och ha lite mysigt i advent för jag blev sjukskriven tills jag ska vara tillbaka på jobbet efter operationen. Nästa gång blir det av sa han för de stryker inte en operation 2ggr.


På dagvården såg jag en annan sida av stan och innan solen hade gått upp lös det så fint från alla fönster. Nästa gång får jag se alla juliga fönster🙂

Nu ska jag och Oliver städa lite och sen är det fredagsmys som gäller hela dagen❤

3 kommentarer:

  1. Ah tänkte på dig i morse, du som laddat inför det hela det är tråkigt att behöva skjuta fram det. Men det finns oftast nån mening med det hela. Då får du vänta tills nästa år kanske? eller rent av innan jul, oavsett så lycka till igen. Aj, aj så stucken har du svåra kärl precis som jag som är så mycket stucken var tredje månad. Tuva går väl i ettan men stänger de skolan för de små? har de inte gjort här jag har barnbarn som går i olika årskullar. Härligt med en gullig svärmor det är toppen.
    Trevlig helg som stundar/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir en ny chans i december som tur är :) Jag har fått ny tid.
      Tuva går i förskoleklass och de har inte stängt innan, bara gymnasiet i våras. Vi får se hur länge det blir

      Radera
  2. Va bra då blir det snart i alla fall. Och håll dig frisk, men det är väl inte ofta du är sjuk du är mycket utomhus och motionerar tror jag är kanonbra.
    Trevlig helg/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥