måndag 16 november 2020

NÄSTA RENOVERING?

Nu är helgen slut och jag börjar bli nervös för nu är det bara några dagar kvar tills jag ska åka ner till Lund... Jag måste packa en väska med lite kläder och tidsfördriv men jag har inge aning om hur mycket jag ska packa för jag vet ju inte hur länge jag kommer vara borta. Första dagen ska jag ju skrivas in och sen får jag gå till patienthotellet och där ska jag äta middag sen är det fasta som gäller. Min plan är att dagen jag åker ner ska jag springa min sista mil på morgonen och det kommer förmodligen bli sista milen för detta året. Dagen efter ska jag in på dagvården och där ska jag förmodligen bara vänta på min tur och det finns ingen tid men för deras egen skull så hoppas jag att det inte blir på eftermiddagen för jag är inget rolig när jag inte får mat!! Sen har jag ju iiiingen aning om när jag får komma hem, jag får förmodligen lite mer info när jag är där nere men det mesta hänger väl på hur jag kommer må efteråt, själva operationen ska ju bara ta 30 minuter. Jag är inställd på en mellanlandning på Växjö sjukhus innan jag kommer hem så är jag beredd på det värsta. Jag vill ju bara vara hemma. Jaja, inget jag kan göra någonting åt och jag kommer va skitledsen innan jag sövs säkert för jag är ju till på köpet livrädd för sjukhus......


Nu till lite lättsammare grejer haha, i slutet av sommaren renoverade vi ju vårt badrum och vi är sååå nöjda och nästa år skulle jag kanske vilja göra något med altanen, hur snyggt är det inte med inglasad balkong? Antingen att det är helt glas runt om eller snygga räcken. Jag gillade dessa räcken;

Så här hade jag kunnat ha, tänk att ha en balkong över altanen, det vore något😊
Skjutpartier är ju med snyggt, det tål att tänkas på. Ett extrarum att ha under vintern där man kan sitta med goa filtar och varm choklad. Mys.

2 kommentarer:

  1. Men det är ju inte konstigt du känner dig nervös inför operationen, önskar dig så mycket lycka till.
    Skönt när det är gjort och du kommer hem igen.
    Tills dess må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥