måndag 30 november 2020

SISTA NOVEMBER

Brrrr det är lite kyligt att springa i minusgrader jag har ändå underställströja och vantar, idag blev det lagom med 7km men igår när jag sprang nästan 14km höll jag på och frysa ihjäl om händerna.

Träden lyser så fint när solen går upp🙂

Igår bakade jag och killarna lussekatter och dom blev faktiskt jättegoda, vi tog med oss några och åkte till min bror för att lämna födelsedagspresent till brorsonen. Han fyller 10år i veckan🙂 Det är mitt gudbarn så han får alltid en liten extra present från bara mig.

I lördags var Tuva hos sin farmor när mannen va nere i Skåne och jagade, vi visste ju att hon skulle ha kul men hon var så ledsen när hon skulle åka ifrån sin lilla katt. De hade varit på Skånes djurpark och hon tyckte det var kul.

Jag lånade bilderna som svärmor skickade😉

Tuvas skola är stängd denna veckan med men idag är det studiedag så vi ska kolla på Mysteriet på Greveholm nu, en gammal julkalender. Imorn ska vi börja kolla på den nya, tänk att det är december då....


2 kommentarer:

  1. Va mysigt med Skånes djurpark och så bra nåt kan få va öppet. Du är otroligt på och springa men det är rätt svalt vi är inte vana ännu. Ja du redan december det kommer rusa framåt, ska också se kalender så gammal som jag är haha, har barnasinnet kvar blir så med många barnbarn. Jag tycker folk är rätt noga hos oss, de går i en annan gång och är faktiskt ödmjuka om man kan säga så. Vi blir mer och mer vana vid det och lär oss, hörde det kommer va minst ett år till, det återstår att se. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu kommer det bara säga swish så är både jul och nyår förbi.
      Det kom ett positivt och ganska självklart beslut (enligt mig!) att barn till sjuka ska hållas hemma!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥