söndag 7 februari 2021

DISTANSRUNDA

Nu när vi har varit hemma i 2v har jag hållt igång och gått minst 1 mil varje dag och igår när jag lyssnade på en träningspodd så blev jag sååå sugen på att springa lite längre idag. Jag tänkte joggat 2 mil men så kom jag på att Max hade fotbollsträning vid 12 så då fick jag passa på att ta en runda, jag hade ingen aning om hur lång den var men jag hade ju bara 1,5h på mig. Det var jobbigt och det blåste och jag gick små korta sträckor emellanåt men 5 minuter innan Max var klar var jag tillbaks! 

Jag är nöjd för det är 1a rundan sen jag blev sjuk och jag skulle mest se om jag hostade mkt efteråt men det är ingen fara🙂

Igår var vi ute på sjön för barnen ville åka skridskor men gu så kallt det var! -9°c och blåst så vi blev inte där så länge.

Det var iallafall en blå himmel🌞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥