torsdag 25 februari 2021

VÅRKÄNSLOR DELUXE

OH my goooood säger jag bara, har ni känt av några vårkänslor? Iallafall 2 dagar denna veckan har ju varit heeelt fantastiska🌞 Idag gick löprundan väldigt bra med ändå det är mjukt i marken och jag fick kämpa lite extra på den lilla "mellanvägen" men det var såååå skönt efteråt. Jag var hemma 17.30 och det var inte mörkt, jag ser ljuset😅 Vädret gör mig lycklig alltså! 

När jag och barnen körde hem så såg vi 2 älgar en liten bit bort på vår väg, vi stannade och jag tog ut Oliver som med ville se, då började de springa och då såg vi 3st, sen stannade de till och började igen och då var de 4... Vi körde vidare för jag förstod ju att vi skulle se de igen vid nästa öppna ställe och när de sprang iväg igen så var de 5 st älgar🙂 Jag har aldrig sett så många tillsammans här ute innan men de finns visst utanför husknuten.

Idag fyller Max 14år så vi ringde och facetimade med honom, stora killen❤ Vi ska beställa presenter till honom så det är redo när han kommer.

Imorn är det fredag och lovet är slut, jag tog ju inte ledigt nu för det brukar vara så kallt, men till påsk ska barnen få lite lov. 

Idag har jag varit på ett snabbt sjukhusbesök i Ljungby på morgonen, det var verkligen bara in och ut och skönt var det!! 



1 kommentar:

  1. Börjar se lite grönt på gräsmattan men ännu har vi snö som ligger och den är ju så skitig och ful.Snödroppar och vintergäck de börjar blomma och då tycker jag det är vår. Bara vi inte får bakslag med mer snö men vem vet.
    Åh dessa stora fina djur ,älgarna de bär respekt med sig, i skogen och på fälten får de gärna bli men inte ut på stora vägar. Fin helg/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥