tisdag 9 februari 2021

JOBB OCH TRÄNING

Så kul det var att börja jobba igen jag hann ju bara med 2v efter sjukskrivningen😉 Vi har ju lite otur i vårt team så nu ska nästa vara sjukskriven några månader men jag hoppas bara att allt ska gå bra❤  På fredag börjar våran teckenspråksutbildning och varar alla fredagar fram tills i sommar så det ska bli spännande.

Nu efter många månader har jag låst upp mitt gymkort igen för det är pinsamt och förlänga och förlänga frysningen jämt, så jag har det till mitten på april sen har jag gått ur. Jag har läst träningsböcker om kvällarna och samlat motivation så igår tog jag upp mina vikter och stång och grejer och tränade ett pass. Jag sparade ju alla träningspass från mammafitness i en bok så den är guld värd nu🙂 Kanske att jag åker till gymmet en morgon då jag öppnar så jag ändå inte ska lämna barn innan och där är minst folk och tränar vid 4 halv 5 på mornarna. 

Ikväll har Max fotbollsträning 1 timme bara så då stannar jag kvar och springer en runda under tiden. Jäkligt dum tid bara men Thea får passa de små 10 minuter men det är ju sååå skönt att det är lite ljusare ute om kvällarna nu. Om än aningens kallt!



3 kommentarer:

  1. Fint du klär i rosa, och jag gillar ju färger, man blir helt klart piggare av det. Du är verkligen flitig med din träning och så snabbt efter din operation kan ju jag tycka imponerad av det. Härligt att du trivs med ditt jobb.
    Må väl/MH som bor i en igloo just nu haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar med färger men är dålig på att bära det själv, förutom när jag joggar då.
      Har ni mycket snö nu???

      Radera
  2. Hej Lotte. Ja vi har mycket snö, var insnöad en hel vecka, det fyger ju så mycket här på Österlen så det går bara inte och skotta. Nu kommer vi ut har nog drivor höga som 1.60. Så mätt på vintren men det är nog inte vår ännu. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥