torsdag 13 oktober 2022

JAG ÖNSKAR MIG….

Alltså jag vet knappt vad jag ska skriva men livet rullar verkligen på! Jag önskar mig ett lugnt och innehållslöst liv för det hade varit sååååå skönt nu. Men det är allt annat än vad det är just nu! Jag jobbade några timmar i förmiddags för sen var det dags att åka till Ljungby för att röntga huvudet igen. Igår fick jag till mig att jag skulle vara på ett möte med ett av barnen idag så då hade jag några timmar i Ljungby att fördriva för jag kunde ändå inte hämta Tuva för hon kunde ju inte direkt vara med på mötet. Jag fixade de sista presenterna till Oliver och hittade lite allt möjligt som jag inte visste att jag behövde😉
Jag är nog rätt sliten för jag höll på att somna i det jädra oljudet i röntgen… 
I varje affär jag va inne i hade julpynt, alltså det är såååå mysigt❤️
Imorn har jag tagit semester för då ska jag jaga älg, idag var Oliver hos sin morfar och ikväll kommer barnens farmor och har barnen imorn och på lördag när vi jagar. Äntligen heldagar i skogen igen😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥