tisdag 4 oktober 2022

SLUT I HUVUDET

Maj gadd så slut jag är, idag har precis alla barn varit hos oss på övervåningen och när pedagoger är sjuka, vabbar, ska på kurs osv då ställer jag upp och jobbar när det behövs, såklart, jag förväntar ju mig det själv av mina kollegor om det är jag som är sjuk, vabbar eller är på kurs😊 Jag öppnade och stannade kvar 1,5 h extra och det var verkligen fullt ös medvetslös från sekunden jag kom till jobbet! Jag hade så fruktansvärt ont i huvudet när vi åkte hem, Thea har ju praktik hos oss så jag har privatchaufför de dagar hon har praktik. Så när jag kom hem tog jag Maister och joggade 6km i hans tempo. Så himla skönt och det gör riktigt gott för mig. Jag har grejat med presenter till Tuva med för hon fyller ju på fredag. 
Den här charmknutten underhåller oss med egna sånger. 
I lördags hade vi vänner här och vi hade tur att frun i familjen klippte både mig, mannen och Oliver. Jag blev av med kanske 5cm så det syns ju inte så mkt men det känns.
Nu ska jag spela lite skipbo med Thea och äta brieost, det gör vi typ alla kvällar😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥