söndag 23 oktober 2022

NAJS LÖRDAGSKVÄLL

Ojojoj så skoj vi hade det igår! Vi är 5st från jobbet som tippar på hästarna och igår skulle vi träffas och spela ihop. Vi skulle äta pizza för en gammal vinst och spela för en ny men igår blev det då ingen vinst. Vi var hemma hos en av oss och det var riktigt trevligt. Min jobbarkompis son körde mig och henne dit och hem så vi kunde dricka lite vin. Efter några timmar gick vi vidare till en annan jobbarkompis och tittade på all jädra halloween”pynt” hon hade. Hela lägenheten var full med dockor, krypande bebis, gravsten, och allt som bara tänkas kan! Allt lät, skrek och pratade och hade sig….
Vi pratade om ålderstecken och det är väl så här en annan får göra med ögonen till slut😂
Jag va hemma efter midnatt och sen sov jag som en kratta. Mannen var i skogen med Sune, Tuva hade kompis och sen tog jag Maister på en gåggingrunda på 14km. Han är ju gammal så vi pendlade mellan att jogga och gå runt. Skönt bara att komma ut😊

2 kommentarer:

  1. Ha ha ålderstecken du är ju så ung vänta tills du blir pensionär då kommer de där rynkorna men vad gör väl det kallas att åldras med värdighet. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vet ju det men jag har inte vant mig än (eller velat vänja mig) för de som kommit...

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥